Mind egy üzletben, mind egy honlapon fontos, hogy az, aki ellátogat, jól érezze magát. Egy üzletben nagyon sokat számít a környezet. Nagyon fontos az átláthatóság, a rendszer. Jártam már olyan ruhaüzletben, ahol bementem és azt sem tudtam mi van. Eleve a hangulata olyan furcsa volt és az áru…Minden csak oda volt dobva a polcokra. Ez nem turkáló volt. Ezzel az volt a baj, hogy bementem, egyszer körbenéztem és jöttem is ki. Ha turkálni szeretnék, akkor turkálóba megyek, mert ott ez a „design”. Nagyon sokat számít a „tálalás”. Így van ez egy honlappal is. Az ember felmegy egy webáruház oldalára. Például nézzünk egy táska webáruház oldalt. A lényeg, hogy a vásárló megtalálja azt, amit keres. Természetesen vannak az üzletekben és a webáruházakban is olyan trükkök, amivel „rákényszerítik” a vásárlót, hogy ha célja van, azért nézzen meg más terméket is. Ez természetes. De jó, ha a webáruház felülete könnyen kezelhető, átlátható és megbízható. Nagyon jó, ha mobilon is látható, hiszen manapság már a legtöbben onnan interneteznek. És még sorolhatnám. Részletes leírás itt: http://www.taskafutar.hu/
Táska Webáruház online kínálata
admin
2016-01-12 Nincs hozzászólás